Post by setttidosafeel on Feb 7, 2022 1:29:13 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Do Not Fall .io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Do Not Fall .io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodigeneraattorin kristalleja ▞▞▞
▞▞▞ Do Not Fall .io 2022 version ▞▞▞
helppoa mutta hauskaa
😱 Kun näin pelin kuvan, se näytti huonolta, joten ajattelin pelata sitä, mutta se on järjettömän hyvä hyvä grafiikka hyvät ohjaimet Pelasin tätä peliä juuri eilen ja rakastan sitä jo vakavasti, on hyvä, että en aio valehdella. etsivät pelin asennusta tämän okei kiitos paljon tämän pelin tekemisestä
Do Not Fall .io Arcade sqc
Do Not Fall .io Arkada wpj
Tämä peli on idk, koska olen jäljessä tästä pelistä, kun putoan niin 1 tähden ja vaihdan tämän 5 tähden, jos putoamisen viive poistetaan.
Do Not Fall .io · Spinner.io · Agar.io · Paper.io 3D · Death Worm™ Free · Race.io · Paper.io 2 · Harvest.io – 3D Farming Arcade · Snake.io - Fun Addicting
Peli on ok. Se on hauskaa pari ensimmäistä kierrosta, mutta sitten se vain toistuu. Lisäksi aina kun voitat kierroksen, joka on suhteellisen lyhyt, saat mainoksen! Mitä järkeä on pelata peliä, kun periaatteessa katsot mainosta kymmenen sekunnin välein?
Yritä olla putoamatta peli on paras, joten annan tälle pelille 5 tähteä. Pohjimmiltaan sinun tarvitsee vain pysyä yhdessä värissä. Yritä pysyä värissä, jotta voit olla turvassa ja olla voittaja. Olen voittanut niin monta kertaa + olen tämän pelin ammattilainen. Olen voittanut 20 000 kertaa puhelimeni kytkettynä kannettavaan tietokoneeseen, jotta voin toistaa sitä kannettavallani milloin tahansa. Yritä voittaa pisteet. Joten lataa se nyt ilmaiseksi sovelluskaupasta. Se on vain voitto, jos pelaat sitä ja pidät hauskaa tässä pelissä.😋😋😎😎😎😎😋😋
Luulen, että vastustan botteja, ja siellä on SO.MANY.ADS, mutta jos otat vain 50 % mainoksista pois, olen kunnossa, mutta korjaa säätimet
Todella täysi peli on hauskaa, koska jos jatkat, voit voittaa ja saada uusia hahmoja ilman taustaa, se on hämmästyttävä peli ja erittäin hauska, siksi annoin sille 5 tähteä
Näin mainoksen, jossa kerrottiin, että tässä pelissä on hahmoja, joita voit pelata, mutta avasin jokaisen hahmon lukituksen, enkä koskaan nähnyt keskuudessamme olevia hahmoja.
Tämä peli on hauska, mutta se ei ole ollenkaan vaikeaa, voit tehdä sen ikuisesti, eikä se ole vaikeaa
Poista mainokset, joita vihaan mainoksia aina kun kadotan, mainos tulee esiin tyhjästä ja BTW STAN LOONA JA QUACKITY WOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIHAAN MAINOKSIA
Luulin sen olevan keskuudessamme 😭😭😤😤😦😦😠😠😬😬😡😡😢😢😢😢😢😢
Pelaa ilmaiseksi verkossa 2021 Ei latauspelejä Koko näyttö ...
Don't Fall on pelattavissa verkossa HTML5-pelinä, joten lataamista ei tarvita. Luokat, joihin Don't Fall sisältyy: Pelihalli; Pallo
Kauhea huijaus, se on kopioitu syksyn tyypeistä, sinun EI TARVITSE KOPIOITA Saan mainoksen... mainosmainoksen, enkä voi edes ohittaa mainoksia kaikkien mainosten jälkeen, se alkaa lyödä minua ja häiritä, ja minä voin. en palaa sisään 5 tunnin sisällä kun pääsen takaisin se näyttää minulle pikselöityjä juttuja ei kerrointa tämä oli huonoin peli mitä olen koskaan pelannut ÄLÄ LATAA TÄTÄ SE ON KAUMAISTA
Pidän pelistä, jonka laitat peliin kaverin, joka näyttää minulta, se on erittäin hauskaa
😄👍👍👍👍💙💎
En pidä tästä pelistä, se on vain tylsää.
On vika. Jos menet reunaan ja tulet takaisin, voit olla viimeisellä tasolla, kävellä niiden yli, kun kaikki muut tulevat alas, voitat. LOL
Erittäin hauska peli on todella täydellinen pelattavaksi, ja joskus olen kyllästynyt sen pelaamiseen, joten annan sille vain 3 tähteä Edit: Ymmärrän, että pelasin robottien kanssa ;-; joten voit voittaa erittäin helposti
Hyvä peli, mutta se on vähän hidas ja siinä on liikaa lisäyksiä
Pidän siitä, mutta se tappaa koko pelin vain muutamassa sekunnissa
Flappy Risu-Ukko 1.2b15 APK Download - Games
Nettini on hyvä, mutta tämä peli lataa todella paljon. Tahtoisin, että asialle tehdään jtn.
Pelaa Don't Falla ilmaiseksi LittleGamesissa
Koska kun vedän avitaria, se vain pysähtyy itsestään, ja siksi annan sille 4 tai 3 tähteä.
Se on erittäin helppoa, voitko tehdä siitä vaikeamman, kiitos
Toinen peli, joka valehtelee minulle ja kertoo minulle, että pelaan moninpeliä samalla kun tarjoan minulle kauheita NPC-vastustajia. Nämä kaverit kuolevat melkein heti. Tee siitä moninpeli, niin annan helposti viisi tähteä, koska tämä on todella hauska peli.
Niin siistiä mutta huonoa
Lisää toinen areena, kuten syksyn kaverit
Antaisin tälle pelille 0 tähteä, jos se olisi mahdollista. Tämä on niin kamalaa. Pelin lataamisen jälkeen se viivästyi niin paljon, että se sammutti puhelimeni melkein 10 minuutiksi. olisi pitänyt lisätä enemmän ideoita, jotta se olisi luovempi kopioimisen sijaan. Toistaiseksi se on tylsää ja niin myöhäistä. Peli poistettiin välittömästi.
Hyvä peli, jos on tylsää. Vähän tylsää hetken kuluttua, kun kaikki tasot ovat samat... 💤😴😒
Hyvä peli, mutta toistoa
Tämä peli on hauska, mutta fysiikka on typerää
minä rakastan tätä peliä! se on niin hauskaa ja skinit ovat niin siistejä ja hauskoja, tarkoitan, MEILLÄ ON KUIN, MITÄ! mutta mainoksia on paljon, mutta muuten tämä peli on HYVÄ!
Säätimet eivät ole niin mahtavia, ja sitten on kaikki mainokset. Se on aivan liian pieni peli ja jopa huonoilla ohjaimilla se on helppoa
HYVÄÄ PELI JATKAA HYVÄÄ TYÖTÄ NÄIDEN LOISTAVIEN PELIEN parissa, joita teet
Pariisin kokouksen jälkeiset näkymät ja suomalaiset ...
Liian helppo voittaa... se voi kyllästyä
Rakastan tätä peliä ja annan 2 tähteä - koska vihaan sitä, kun menetämme äänen aww. On vain ärsyttävää, haluan poistaa asennuksen, vaihda
Erittäin hyvä Ei mainoksia, mutta kerroksia pitäisi olla paljon
Tämä peli on niin huono
Hauska ganne. se on melko helppoa ja pelaan tätä aina kun olen kyllästynyt
100% siellä on paljon mainoksia, mutta pidän siitä
Upea peli, jota olen pelannut vain muutaman päivän, rakastan sitä, ehkä voisit lisätä hieman vaikeampia haasteita tai päivittäisiä haasteita! Joka tapauksessa 5 tähteä
lataa Do Not Fall .io Game apk androidille, Yritä pudota! Ole viimeinen areenalla! 20 kaveria ja vain yksi voittaja!.
Se oli huonoa, mutta en pidä reseptistä, mutta hän ei ole todella hyvä, mutta olen todella hyvä tämän pelin kanssa, ihmiset ovat todella huonoja tässä pelissä, joten älä taistele tätä peliä vastaan, jos et halua olla poistettu ja tulla kirottu muista se ei ole mitä tarkoitan Pidän tästä pelistä, mutta se ei ole todella hyvä tämä peli on aika tyhmä En pidä siitä enkä pidä siitä En anna hänelle kolmea tähteä koska se on älä seuraa se on tyhmää lapsille okei hyvästi, mutta ei älä lataa tätä peliä
Tää on hyvä peli jos jollain ei oo fall guys peliä😁.
Rakastan todella tätä peliä ja olen erittäin hyvä siinä, mutta voitteko lisätä lisää rivejä, kuten
BombSquad Hành động olv
Tuo peli on hämmästyttävä. Grafiikka on hyvä, ohjaimet ovat kunnossa, mutta on yksi huono puoli. Se tuhlaa liikaa akkuja puhelimessani. 10 sekuntia myöhemmin 1 prosentti on poissa